kännykkä-elvistely

Forumin etusivu > Yleinen keskustelu

Ensimmäinen - EdellinenSeuraava - Viimeinen

tytte0
tytte0
01.08.2007 12:24:19
"T:.biz:in vittumaisin mies, tarkoituksella.."
Tai sitten lapsellisin ja nurkassa?
Et sä edes vituta yhtää :D Läppä-jätkä
Ymmärräppä ZeroSex, että toisia ei vituta tippaakaan, että sä olet sitten ties miten palkattu ja PuliDuni sinun ja palkkalistojen mukaan alipalkattu. Siis mitä sitten?
Se, että sä olet täällä selittämässä, ZeroSex, mikä palkka on mitäkin ja kuka on Siwan kassalla töissä vain osoittaa, että haluat pitää itseäsi parempana kuin muita, rahallisesti. Vaikka kuitenkin nyky-yhteiskunnassa se ei paljon mitään merkkaa muutakuin kusta pään sisällä ja telkkarin uutuutta.

Mulla ei oo yhtään rahaa ja olen opiskelija, mutta mulla on silti kännykkä, pari koiraa ja on jopa telkkari ja autokin enkä ole veloissa. Sun mukaanhan mulla ei olis varaa mihinkää, kerta mulla ei ole rahaa, toisille se on vaan sitä, että on oikeassa kohtaa tehnyt oikean ratkaisun.
Akantes
Akantes
01.08.2007 13:18:45
Zero, ollaan sitten hiljaa tuolla rahalla elvistelyllä, jookos? Ei täällä taida ketään muukaan rahoillaan retostella.

Ja se koira haukkuu kehen osuu.

Pätee molempiin, minuun ja sinuun.
ArakTur
ArakTur
01.08.2007 21:19:10
Ei bizin vittumaisen mies, vaan hyvin avoin arvomaailmansa suhteen, kertoo myös rivien välistä varsin selkeästi katkeruutensa, yrittäen samalla kumota kyseistä asiaa kertomalla olevansa tyytyväinen elämäänsä. Tunne-elämältään hyvin alipalkattu Zero taistelee tuulimyllyjä vastaan, antaen rintamatulta muistamalla kertoa oletetuista tuloistaan. Hymyn ainakin aiheutat monien huulille, siitä voin olla varma, se ei ole vittumaisimman tai edes vittumaisen miehen merkki, ainakaan tietääkseni.

Miten oma ammattisi on arvokkaampi kuin jokin toinen? 20 euron tuntipalkan vuoksi, eihän se ole edes paljoa. Arvostatko täysin mulkkua ihmistä, jolla on velaton porsche, vai läheisistään välittävää ja epäitsekästä ihmistä, jolla ei ole mitään omaisuutta? Onko rikas "kova ja menestynyt"? Köyhä ja velkainen ei sitä voi olla?

En ole kertaakaan sanonut sen enempää kannattavani luotolla ostettua kuin muutakaan, pidän sitä edelleenkin jokaisen omana asiana. Itse otan sekä luottoa, että koitan ostaa jotain käteiselläkin.
ZeroSex
ZeroSex
01.08.2007 21:31:47
jeah
ZeroSex
ZeroSex
01.08.2007 21:44:45
joulu
ZeroSex
ZeroSex
01.08.2007 21:45:54
ei topsportissa mitään vikaa ole, siellä vaan tuntuu työntekijöitä olevan enemmän kuin asiakkaita, siksi siis sinne töihin jos helpolla haluaa päästä..
ArakTur
ArakTur
01.08.2007 21:59:18
Oh, moinen typeryys(mitä osoitat) ainakaan ei voi olla täysin vailla vastinetta todellisessa maailmassa. Ei, en suinkaan ole unohtanut aihetta, vaan ihmisen, tässä tapauksessa sinun, ilmeisen loputon typeryytesi pakottaa minut myös kuittaamaan ohimennen sinulle.

En kimpaantunut tuosta palkka-asiasta, ei ole syytä.

Mutta mikä on tisuposki? Onko se jokin itsesi keksimä sana, vai mikä?

Enkä minä pelkää keskustella silmästä silmään, en suinkaan. Virtsakaan ei ole valunut enää vuosiin pitkin punttia. Nettitaivaalla on varmasti kaikenlaisia ihmisiä, yleistät suotta.

Jos sanasi eivät viittaa katkeruuteen, tulee mieleen uskomaton narsisimi ja kapea katse.

Edelleenkin, aiheeseen palatakseni - minkä vuoksi ihminen ei voi omistaa sellaista, johon hänellä ei juuri ole "varaa", mutta on varaa maksaa tämä osissa? Miksi kännykkä tai taulutelevisio on jotenkin surkuhupaisa ostaa velaksi, jos sitä ei voi maksaa heti? Hyvin suunniteltu rahankäyttö sallii myös päällekäiset velat, tärkeintä on laskea ja hyväksyä niistä koituvat lisäkustannukseta. Sekä sen, että velka on pakko maksaa takaisin.

Viimeiseksi, et varmasti ole käynyt kovinkaan monessa Topsportissa, sillä olen usein nähnyt tilanteen olevan juuri toisinpäin, asiakkaat ovat moninkertaisesti myyjiä runsaslukuisemmat.
ZeroSex
ZeroSex
01.08.2007 22:00:14
loma
ZeroSex
ZeroSex
01.08.2007 22:36:56
tittybitty 01.08.2007 22:27:08
Mummot nyt on vähän kyseenalainen asiakaskunta antamaan kokonaiskuvaa mistään..

Sä se sitten jaksat kommentoida ihan joka asiaan.. Onko ihan pakko lukea kaikki niin sanatarkasti?
Siinä lukee että mummotKIN tykkäs.. Itse tykkäsin nuorista perheistä joita sain palvella
tytte0
tytte0
02.08.2007 12:10:03
Ja vieläkin sä väität, että meitä (?) ketuttaa kun sinä ansaitset enemmän? Sulla lukutaito ehkä, mut siihen se loppuukin... Näyttävästi 8)

Nimim. Mä en kitise, oon lomalla koulusta.
ZeroSex
ZeroSex
02.08.2007 13:33:33
flunssa

ArakTur
ArakTur
02.08.2007 15:26:04
Taas häkellyttävää tekstiä. Varmaan pää roihunnut tätä kirjoittaessa.

Tissiposki - en ole kuullut moisesta, taitaa olla alueesi murretta, sana jonka kaverisi keksivät sinusta.

Ego on suuri, mutta mieli pieni? No, ei se mitään. Jos tarkoitat, että silmästä silmään keskustelu kanssani olisi paikallaan, voin sanoa tuohon, että en minä sinun reisiäsi pelkää, enkä fyysistä kontaktia, siihen varmaan viittasit.

En tiedä, miten moni teini ajattelee noin, mutta toteutushan se on tärkeintä, se että tilanne pysyy hallinnasssa. Miten muuten luottotietojen menetys suoranaisesti pilaa vuosia elämästä? Onko se luototus sittenkin niin tärkeää, että sen saamisen mahdottomuus pilaa jopa vuosia elämästä? Onhan tuo luottokierre ongelmana aika suuri, mutta monesti ihmiset oppivat sitten siitä, tai sitten eivät.

Puhut suoraan itseäsi vastaan, ei minua suinkaan purista kaltaisesi, huvittaa lähinnä. En kaipaa maailmaa täyteen kloonejani, vaan mainitsin vain, että pidän sinua erittäin simppelinä ja rajoittuneena tyyppinä. Sellaisena, minkä kanssa tarpeetonta kanssakäymistä vältä yli kaiken. Siispä tästä teen johtopäätöksen, että osaltani tämä keskustelu on ohi. Asenteesi sai käteni tarttumaan jo turhan usein näppäimistöön - ehkä sitten provointisi onnistui. Mutta tämä on niin helvetin hedelmätöntä, moukka on moukka vaikka voissa paistaisi.
mrchristopher
mrchristopher
02.08.2007 16:30:35
Edelleenkin sekoitetaan holtiton ja hallittu luotonotto toisiinsa. Toinen on okei ja toinen ei. Ihan sama mitä ostaa, sillä ei oikeesti ole mitään väliä!
darla
darla
02.08.2007 17:06:05
ZeroSex 02.08.2007 13:33:33

No palataampa vaan takaisin aiheeseen... edelleen, MIKSI pitää ostaa sellaista mihin ei ole varaa??

No se vaan on tämä suomalainen luonne. Kaikilla sitä ei ole, kuten allekirjoittaneella. En koskaan ole tarvinut mitään UUTTA.

Vaan vaikka ajattelee ala-asteikäistä lasta. Se haluaa sen luokan hienoimman pyörän tai penaalin tai nykypäivänä kännykän. Ei oo ala-asteikäisellä varaa mutta isi-liising! Sitte mennää yläasteella ja sitä tapellaan siitä luokan näteimmästä tytöstä vaikka "ei olis varaa" ( =tyttö ei tykkää sen naamasta). Sit mennää amikseen, käyvään kesätöissä ja kaikki pennoset pistetää siihe saatanan rumaan autoon että se ois vähänki nätimpi. Vähän lisää isi-liisinggiä kun ei ole varaa. Äiskältä "viikkorahaa" että saa bensaa ja voi ryypätä.

No milläs sitte elvistelis isompana. Jos ny ei oo välttämättä koskaan ollu kiinnostusta korkeasti palkatuille aloille vaan on menny vähän huonompi palkkaisempaan duuniin, jolla juuri ja juuri itsensä elättää, ei voi koskaan maksaa asuntolainaa talosta jonka takia kannattaisi elvistellä. Autoakaan ei kannata oikeen laittaa, edellisen varaosiin on mennyt jo liikaa. No tuleepa mainos kytky-kännykästä. "Yks sellane ja pätkälle limpparia"

Nyt eletään "hyvinvointivaltiossa". Kaikkee on saatavilla joten kaikkee on saatava. Jos olet joskus käynyt hieman köyhemmissä maissa, ei siellä todellakaan elvistellä, ellei sit olla jotain ylempi luokkaisia.

Tällaista tämä nyt vaan on länsimaissa. Jos se sun persettä kutittaa nii antaa sen mun puolesta kutittaa. Tässä maassa on paljon tärkeämpiäkin asioita joiden pitäisi nousta tällaisen "ongelman" edelle.

mrchristopher
mrchristopher
02.08.2007 21:13:45
tittybitty 02.08.2007 17:50:59

Saman jankkausta kappaletolkulla, noita viestejä ei todellakaan jaksa enää lukea. Ketjun aloittajan mielipide osamaksukaupoista on tiedossa, joten olisi kai aika kertoa jo jotain muutakin tai lakata toistamasta itseään.

Miksi käydä noin kuumana tällaisesta aiheesta? En tiedä enkä taida halutakaan tietää.

Nyt voitaisin sen sijaan vaikka käydä vähän kuumina toisiimme ;) Noin vaihtelun vuoksi :D
ZeroSex
ZeroSex
02.08.2007 21:46:00
kiitos tarjouksesta mut mä olen ihan hetero.. kysy arakturilta, vaikuttaa metroseksuaalilta! voi tosin olla ihan hinarikin..

ZeroSex
ZeroSex
03.08.2007 07:27:34
no niimpä, ja netissä "kimppuun hyökkääminen" kun käy kovin helposti eikä tarvitse kantaa seurauksia..
Hyvä silakka!
ArakTur
ArakTur
03.08.2007 15:25:19
Nohnoh, kirjoitetaan sitten vielä kerran. En voi pitää tuota haparointia ja jankkaamista edes vittuiluna. Ei metroseksuaalilla muuten ole tekemistä seksuaalisuuden kanssa, ainakaan suoraan.

Seurauksia? Oletko paiskonut nyt vaimoasi turpaan kun kirjoittelu on harmittanut, etkä ole kenenkään muun kimppuun voinut käydä kuten kuppilassa jos joku väittää sinulle vastaan jostain?

Nyt lopetan, en jaksa...
tytte0
tytte0
03.08.2007 22:19:08
ZeroSex 02.08.2007 13:33:33

No palataampa vaan takaisin aiheeseen... edelleen, MIKSI pitää ostaa sellaista mihin ei ole varaa?? Luulisi arakturin ymmärtävän kun on kerran niin saatanan viisas mies (olevinaan)..
Onhan näitä tarinoita luettu ja kuultu kuinka osamaksu ja velkakierre alkaa tosi pienestä ja päättyy liiankin murheellisesti, pienestä purosta kun kasvaa helposti suuri virta!

Tyyppi selittää täällä Suomen kielellä, että tuo asia on noin ja sinulla on asiat noin, mutta kuule, ei se ihan silleen mee miten luulet ja kyl nyt on jo ihan liikaa katsellut nuita väitteitä ilman kunnon perusteluita. Perusteluthan voivat tehdä asiasta toden, ei pelkkä väite.

Noh, perusteleppas vielä, että miksi sinun mielestäsi osamaksulla ostaminen johtaa n. 100% velkakierteeseen?

Jos ihminen on töissä, hän saa palkkaa ja se on rahaa, vaikka sitä olisi vähemmän kuin sinulla. Se tarkoittaa sitäniin, että vaikka kerralla ei olisi varaa ostaa Nokian N95:sta, sen voi ja pystyy ostamaan kytkynä. Se ei varmana tarkoita sitä, että ko. ihminen joutuisi velkakierteeseen, on köyhä, yrittäisi pröyhistellä rahoillaan taikka olisi helvetin tyhmä. Ja jos vielä niin väität, niin vähän parempaa perustelua kehiin, kuin "ei siihen oo varaa ellei kerralla maksa." (Tavoittaakseni tarkoitukseni, ylläoleva esimerkki kumoaa tuon perustelusi. 1-0)

Ja muuten, perusteles vielä, että miksi minua vituttaa olla persaukinen?
Niinhän sä sanoit... Siksi, että se "on tervettä ettei muitten tulot haittaa, mutta se ettei itsellä ole mitään niin tietenkin (!?!) koivertaa mieltä kun muut matkustelee ja ostelee hienoja vaatteita"?
Itku, minäkin menossa loppukuussa Kreikkaan lomailemaan ja kyllä mulla vaatekaapissakin tunkua on. Vaikka olen persaukinen, se ei tarkoita että kidun lattialla nälkää näkemässä. ja edelleen, ei vituta.
ZeroSex
ZeroSex
12.08.2007 01:22:07
hahaa.. arakTURHA on poistanu nickinsä kokonaan.. voi elämä mikä luuseri.. laittoi jonkun bodarin kuvan omaan kansioon.. hiphei hurraa..

Tytte.. etkai vain ole menossa rhodokselle.. sun loma nimittäin meni just nyt pilalle koska mä olen just silloin siellä.

Ensimmäinen - EdellinenSeuraava - Viimeinen