Huuto-loora etusivulle
Forumin etusivu > KehitysEnsimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen
25.03.2007 04:32:14
Elikkäs sellainen huutelu-laatikko olis jees tuohon heti etusivulle. ;)
Siihen voisi laittaa koneelta 160 merkkiä/viesti ja voisi tuolta maailmalta lähetellä kännykällä siihen tekstiviestitse tilannetietoja ja moroja! XD
Siihen voisi laittaa koneelta 160 merkkiä/viesti ja voisi tuolta maailmalta lähetellä kännykällä siihen tekstiviestitse tilannetietoja ja moroja! XD
25.03.2007 12:39:19
Nykyisinhän tuo on jo mahdollista kuten frenchmaid totesi.
Jos Puugen pointti oli tuo "maksutta" niin sietää miettiä mitä tällaisen sivuston ylläpito kustantaa (myös tollainen tekstarirajapinta maksaa) ja millaisia vastuita se tuo tullessaan.. ja kuitenkin suurin osa sivustosta ja sen palveluista kuitenkin on käyttäjälle ilmaisia.
En siis koe kovin pahana sitä, että shoutbox ominaisuus on maksullinen - tosin sopisi sitä kai aktiivisemminkin käyttää itse kunkin? Täällä saa 1,00 euron hinnalla kokonaisen tunnin näkyvyyttä jokaisella sivulla ja oma kuvake jää vielä viestin jälkeenkin tuohon jonoon näkyviin... IRC-Galleriassa 1,00 eurolla saa oman kommenttinsa vain kahdeksi minuutiksi ja vain etusivulle... Kuvakkeessakin hinta on 0,85e kolmelta minuutilta ja niinikään vain etusivulla...
Jos Puugen pointti oli tuo "maksutta" niin sietää miettiä mitä tällaisen sivuston ylläpito kustantaa (myös tollainen tekstarirajapinta maksaa) ja millaisia vastuita se tuo tullessaan.. ja kuitenkin suurin osa sivustosta ja sen palveluista kuitenkin on käyttäjälle ilmaisia.
En siis koe kovin pahana sitä, että shoutbox ominaisuus on maksullinen - tosin sopisi sitä kai aktiivisemminkin käyttää itse kunkin? Täällä saa 1,00 euron hinnalla kokonaisen tunnin näkyvyyttä jokaisella sivulla ja oma kuvake jää vielä viestin jälkeenkin tuohon jonoon näkyviin... IRC-Galleriassa 1,00 eurolla saa oman kommenttinsa vain kahdeksi minuutiksi ja vain etusivulle... Kuvakkeessakin hinta on 0,85e kolmelta minuutilta ja niinikään vain etusivulla...
25.03.2007 22:54:23
Kappas... sehän on siinä...
Pointti oli vähän siihen malliin että se on nyt vähän HUOMAAMATON!!!
Pointti oli vähän siihen malliin että se on nyt vähän HUOMAAMATON!!!
26.03.2007 15:16:27
Pitäisikö siihen pistää vilkkuva taustakuva joka aiheuttaisi epilepsia-kohtauksia käyttäjissä?
26.03.2007 15:58:27
Ihan toimivahan se on, mutta minua rasittaa tuo kun nuo pikkukuvat vääntyy väkisin tohon neliön muotoonsa ja niistä ei saa mitään selvää :/
26.03.2007 18:10:16
Juha 26.03.2007 15:16:27
Pitäisikö siihen pistää vilkkuva taustakuva joka aiheuttaisi epilepsia-kohtauksia käyttäjissä?Kieltämättä hauskaa, jos muut voisivat nähdä tämän rimpuilun vaikka webbikameran välityksellä... :)
Mutta reunoihin vähän tilaa sekä sivuilta vähän pois, jossa se plaatikko olisi plaatikko! :D
26.03.2007 20:56:17
Puuge, nyt lopetat sienien syömisen!
Eli reunoille tilaa samalla kun reunoista otetaan tavaraa pois?
Kyllähän tuo noinkin toimii.
Eli reunoille tilaa samalla kun reunoista otetaan tavaraa pois?
Kyllähän tuo noinkin toimii.
26.03.2007 21:35:38
Jos nyt yritän lukea rivien välistä tota Puugea, niin ehkä se tarkoitti että ton laatikon ympärillä vois olla vähän enemmän tyhjää, niin se eroittuis paremmin. Nyt tuntuu hukkuvan tonne. Mut ei oo mitään järkeä alkaa tekee siitä mitään pikakeskustelu härpäkkää. Opetelkaa käyttämään sitä irkkiä, jos halutte keskustella ihmisten kanssa reaaliaikasesti. ;)
26.03.2007 23:30:00
Juha, minä-tyttöhän se syön vaikka sut jos sille päälle satun! :D
Ja Tepi... Ei ole mennyt sun opiskelut hukkaan! :D Juurikin näin! Paitsi ettei tien päällä osaa senkään vertaa käyttää irssiä kun koneella... :D Mä en edes löydä tätä tissi-sivua sieltä. :D
Ja Tepi... Ei ole mennyt sun opiskelut hukkaan! :D Juurikin näin! Paitsi ettei tien päällä osaa senkään vertaa käyttää irssiä kun koneella... :D Mä en edes löydä tätä tissi-sivua sieltä. :D
Ensimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen