JOULUKALENTERI NAISILLE
Forumin etusivu > KehitysEnsimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen
20.11.2006 07:44:53
Vittu niin...
27.11.2006 20:46:23
Hopi hopi laiskurit. =)
28.11.2006 18:18:26
Tepi on ygönen! :D
Pannaan sitten samaan kalenteriin kaikki, koskei niitä innokkaita löydy! :(
En kyllä kadehdi juhaa ylläpitäjänä...
Pannaan sitten samaan kalenteriin kaikki, koskei niitä innokkaita löydy! :(
En kyllä kadehdi juhaa ylläpitäjänä...
28.11.2006 21:30:21
Vielä on vuotta jäljellä...pitäs joku saaha kuvaamaan perkl :)
28.11.2006 21:35:31
ai perkl joulukalenteri....lukihärö sitten tulee kiirus :D
30.11.2006 18:36:29
Vähii käy aika.
Hitto kun lumet läks, oisin ottan lumi enkeli kuvan ilman rihman kiertämää :)
Nyt pitäis kiireesti kehittää suunnitelma B
Hitto kun lumet läks, oisin ottan lumi enkeli kuvan ilman rihman kiertämää :)
01.12.2006 02:13:37
orvokki 30.11.2006 18:36:29
Vähii käy aika. Hitto kun lumet läks, oisin ottan lumi enkeli kuvan ilman rihman kiertämää :)
Käyppä kiertämässä se jäähalli... sen kupeella on usein tekolunta ;)
11.12.2006 00:01:36
Puugelle ISOT rispektit, kun yritti kasata naisille oman kalenterin. Ei näköjään miehiä kiinnostanut ottaa kuvia ja antaa välillä jotain hauskaa vastalahjaksi naisille. :/
Tässä oma panostukseni... http://715517.biz/teppo/images/hakemisto/58 ...luukkuja tulee olemaan vain kolme 11., 18. ja 25.päivä (+yksi bonusluukku 21. päivä), toivottavasti tästä on jotain iloa jollekin... =)
Tässä oma panostukseni... http://715517.biz/teppo/images/hakemisto/58 ...luukkuja tulee olemaan vain kolme 11., 18. ja 25.päivä (+yksi bonusluukku 21. päivä), toivottavasti tästä on jotain iloa jollekin... =)
11.12.2006 18:38:10
Valitettavasti ei voinu kalenteria tehdä, ei jaksanu alkaa webbarin kans väsäämään :P
11.12.2006 20:06:50
No ois ollut kyllä hyvä idea :)
11.12.2006 23:21:47
seliseli en jaksanu sitä enkä tätä jne... turha sitte jatkossa miesten kitistä ettei naiset kommentoi heidän kuviaan kun korkeintaan "kiitos" sanan eri muodoilla... miehet ei ole valmiit näkemään kovinkaan paljon vaivaa ottaekseen kunnollisia kuvia (yleensäkään). Suurin osa täälä käyttäjistä ON miehiä ja silti oli ylivoimaista saada vaivaiset 24 kuvaa kasaan. Sori tää avautuminen joka meni vähä ohi topikista mut oon vaan äärettömän pettynyt :´(
12.12.2006 00:05:12
Perkl no ei mun noi pari kuvaa ois mitään auttanu, eivät vaan halua tulla ulos tuolta kamerakännystä damn.....
12.12.2006 01:37:38
Sitten itsekkin lisään, Tepon tavoin kalenteriluukun 12. - 24. (Sulattelemista) ;)
12.12.2006 02:26:16
jotkuu sentä viittii vaivautua <3 kiitti teppo ja puuge (:
12.12.2006 13:00:11
Toi Zarden avautuminen meni kyll ihan ohitse :D kun katselee tuota naisten kuvista koottua joulukalenteria niin monenkos eri mimmin tissit siellä on tähän mennessä ollut? Jos kourallinen miehiä kasaa porukassa joulukalenterin missä on ripustettu joulupallo sormeensa (kun ymmärtääkseni tällä sivustolla ei sallita genitaaleista kuvia) niin se ajaa ihan saman mimmien tekemä kalenteri. Pakko myöntää että kyllä petyin hieman itsekkin tuohon naisten kalenteriin(no okei on sielläki jotain hyvää ;P) kun ei siellä ole kuin yksi kasvojen kanssa tullut kuvatähän mennessä (korjatkaa jos olen väärässä. Ei siitä kovin jouluista tunnelmaa saa siinä näkyy pelkät tissit mitkä on peitetty johonkin nauhaan ja pari palloa roikkuu siellä.
Toivottavasti kukaan ei ota itseensä tästä koska se ei ole tarkoitus arvostan sitä että naiset ovat viitsineet ne nauhat ripustaa itseensä mutta alkoi hieman ärsyttää tuo Zarden avautuminen joka minun mielestäni on aivan täysin turhaa.
Kommentoidakseni vielä sitä että tällä sivustolla on suurin osa käyttäjistä miehiä. No se kyllä pitää paikkansa mutta kannattaa laskea vähän sen varaan että vähintään noin 50% niistä miehistä mitä täällä on, on just niitä runkkareita mitkä on jonku epämääräsen kuvan laittanut itestään ja mitkä runkkaa koneen ääressä katsellen noita teidän kuvia. Ja mitkä just laittaa niitä uuh lääh puuh saaks mä vähän näpäyttää sun ruusunnuppua ajaa mun rekalla sun veenukseen.
Toivottavasti kukaan ei ota itseensä tästä koska se ei ole tarkoitus arvostan sitä että naiset ovat viitsineet ne nauhat ripustaa itseensä mutta alkoi hieman ärsyttää tuo Zarden avautuminen joka minun mielestäni on aivan täysin turhaa.
Kommentoidakseni vielä sitä että tällä sivustolla on suurin osa käyttäjistä miehiä. No se kyllä pitää paikkansa mutta kannattaa laskea vähän sen varaan että vähintään noin 50% niistä miehistä mitä täällä on, on just niitä runkkareita mitkä on jonku epämääräsen kuvan laittanut itestään ja mitkä runkkaa koneen ääressä katsellen noita teidän kuvia. Ja mitkä just laittaa niitä uuh lääh puuh saaks mä vähän näpäyttää sun ruusunnuppua ajaa mun rekalla sun veenukseen.
Ensimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen