Yhden illan/yönjutut
Forumin etusivu > Yleinen keskusteluEnsimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen
31.01.2007 22:02:37
En ole koskaan harrastanut, enkä harrasta. Tarvitsen aina tunteita mukaan.
14.03.2007 23:32:47
en oo harrastanu enkä harrasta.jos ruvetaan harrastaa seksii niin sit pitkään ja tunteella ;)
15.03.2007 04:46:25
ai niiku huoraamista ilman maksua!? nii just..
17.03.2007 00:02:06
En harrasta. Piste. :)
22.03.2007 11:04:05
Muutaman kerran on tullut innostuttua yhden yön suhteeseenkin, mutta eipä se ole sellaista, mistä itse pidän. Parisuhdeseksi on huomattavasti parempaa.
22.03.2007 23:00:13
ei yhden yön jutut kiinnosta. eikä tule koskaan kiinnostamaankaan..
-sarastic&sad but true...-
-sarastic&sad but true...-
22.03.2007 23:25:51
Eipä oikein nappaa yhdenillan jutut, mutta jotenkin sitä aina kännissä sortuu.
23.03.2007 20:39:40
Tuntuu kyllä oudolta että kukaan täällä ei harrata yhden illan juttuja, mutta aina niitä yhden illan toivoja tuntuisi olevan tarjolla. Ehkä tänne on vaan sattunu ns. fiksumpaa väkeä.
Itse topiciin: kyllä. Ei viime aikoina niinkään muutta aikaisemmin hyvinkin paljon. Mielestäni homma on ihan ok jos "pelisäännöt" on molemille selvillä ja pidetään yhdessä hauskaa.
Itse topiciin: kyllä. Ei viime aikoina niinkään muutta aikaisemmin hyvinkin paljon. Mielestäni homma on ihan ok jos "pelisäännöt" on molemille selvillä ja pidetään yhdessä hauskaa.
23.03.2007 20:57:57
niin, monia ei kännissä paneminen ei innosta, ja taas sitten...musta sellainen 'vakkari' olis aina parempi..kun oppii tuntee mistä toinen tykkää ja vastapalvelukseksi saa saman kohtelun itselleen..joo ja selibaatti jatkuu..edelleen:D
Jos itseä panettaa eikä parisuhdetta ole, niin kyllä mä otan jotain sopivaa tielletulevaa vaikka vain päiväpanoksi (eihän se tarvitse tapahtua kännissä yöllä kapakkareissun seurauksena). Eikä sekään tarkoita sitä, että se on päivittäiven, viikottainen tai edes kuukausittainen tapa, mutta enää en halua 7 kuukauden selibaattia, jonka koin viime vuonna. Kyllä naisen pitää saada miestä edes silloin tällöin, että pysyy järjissään.
frenchmaid 23.03.2007 13:14:24
Mitähän tääkin nyt on? Ketään ei nappaa yhden yön jutut ja silti ei paljon tarvita, jos haluaa kalun jalkojensa väliin Helsingin yössä? Jos itseä panettaa eikä parisuhdetta ole, niin kyllä mä otan jotain sopivaa tielletulevaa vaikka vain päiväpanoksi (eihän se tarvitse tapahtua kännissä yöllä kapakkareissun seurauksena). Eikä sekään tarkoita sitä, että se on päivittäiven, viikottainen tai edes kuukausittainen tapa, mutta enää en halua 7 kuukauden selibaattia, jonka koin viime vuonna. Kyllä naisen pitää saada miestä edes silloin tällöin, että pysyy järjissään.
24.03.2007 11:45:05
Ei ole oikein meikänkään juttu vaikka noihin onkin muutaman kerran ajautunut, jää aina sellanen hohhoijjaa-olo käteen seuraavana päivänä. Hyvää selibaattia ei kannata rikkoa huonon panon takia ;)
24.03.2007 13:34:45
Yhden illan juttuja on tullut harrastettua. Suuremmin ei vituta, mutta enää eivät kuulu elämääni sellaiset. Eipä niistä käteen jää juuri mitään ikinä.
Vakipano olisi toivottava, kun riippakiveäkään tällä hetkellä en kaipaa. :P
Toisaalta se tunteiden tuleminen peliin pelottaa, eikä niitä vakipanojakaan helppoa ole hankkia. Niistä yhdenyönsuhteista kun on jo aika, eikä viitsisi uusintakierroksen perään alkaa soittelemaan. :D
Vakipano olisi toivottava, kun riippakiveäkään tällä hetkellä en kaipaa. :P
Toisaalta se tunteiden tuleminen peliin pelottaa, eikä niitä vakipanojakaan helppoa ole hankkia. Niistä yhdenyönsuhteista kun on jo aika, eikä viitsisi uusintakierroksen perään alkaa soittelemaan. :D
24.03.2007 14:08:01
Meikän selibaatit on ainaki hyviä sillonkun ne kestää :D Kolmesta ekasta viikosta kun selviää niin alkaa kummasti helpottamaan jo eikä pyöri ne pillutkaan enää kovin pahasti silmissä, varmaan muilla sit kovin erilaisia kokemuksia =)
26.03.2007 03:29:20
samantha 24.03.2007 13:34:45
Yhden illan juttuja on tullut harrastettua. Suuremmin ei vituta, mutta enää eivät kuulu elämääni sellaiset. Eipä niistä käteen jää juuri mitään ikinä.Vakipano olisi toivottava, kun riippakiveäkään tällä hetkellä en kaipaa. :P
sangen hyvin kiteytetty..
27.03.2007 21:47:20
totta kai harrastan yhden illan juttuja :) selvinpäin tai kännissä?! aamulla vaa pelottaa kahtoo että kukakohan se on tullu baarista mukaan :D että onko susiruma???? :P
28.03.2007 00:37:19
like a virgin!
30.03.2007 02:48:09
Vakihoidot o/
Itsehän en harrasta yhden yön juttuja, kyllä aamulla on saatava uudestaan. Ja mitä tulee satunnaispanoihin noin yleensä, niin jumalauta on se himokin tunne.
ei tuohon Ollin kiteytykseen enää osaa mitään sanoa. eiköhän se ole hänessä!
olen harrastanut molempia, ja sinkkuna harrastan, sekäettä, joskus jää huono maku, joskus ei. enemmän kyl vakipano meiningillä, ja pelisäännöt pitää olla, ja ehkäsy.
Itsehän en harrasta yhden yön juttuja, kyllä aamulla on saatava uudestaan. Ja mitä tulee satunnaispanoihin noin yleensä, niin jumalauta on se himokin tunne.
ei tuohon Ollin kiteytykseen enää osaa mitään sanoa. eiköhän se ole hänessä!
olen harrastanut molempia, ja sinkkuna harrastan, sekäettä, joskus jää huono maku, joskus ei. enemmän kyl vakipano meiningillä, ja pelisäännöt pitää olla, ja ehkäsy.
01.04.2007 02:15:12
En kerro.
01.04.2007 12:23:28
Kyllä mä yhdenillan juttuja harrastan... taino harrastaisin jos vaivautuisin baareissa juoksemaan. Totuushan on että hyvä seksi ja satunnainen humalainen baariruusu eivät kulje käsi kädessä. Mieluummin ottaisin jonkun kelpo vakihoito- tai mieluiten parisuhteen mutta eipä ole sellaista vielä löytynyt. Ja kyllä, olen kännissä unohtanut skordarin, onneksi kävi tuuri. Ei unohdu toista kertaa.
Ja totuuden nimessä on myönnettävä, että kyllä baarista pokatun yhdenillan jutun jälkeen tulee lähdettyä nostelemaan heti kun herää (aamuseksin jälkeen tietenkin) tai jos on kotiinsa jonkun roudannut alkaa odottelemaan koska tämä tajuaa lähteä.
Ja totuuden nimessä on myönnettävä, että kyllä baarista pokatun yhdenillan jutun jälkeen tulee lähdettyä nostelemaan heti kun herää (aamuseksin jälkeen tietenkin) tai jos on kotiinsa jonkun roudannut alkaa odottelemaan koska tämä tajuaa lähteä.
28.04.2007 23:15:12
En oo harrastanu, enkä harrasta.
Johtunee myös siitä, että olen avoliitossa.
Mutta sinkkunakaan ei paljoa baarissa tehnyt mieli iskeä ketään, saati kenenkään iskeä mua :D Keskityin olennaiseen, eli päihtymiseen.
Johtunee myös siitä, että olen avoliitossa.
Mutta sinkkunakaan ei paljoa baarissa tehnyt mieli iskeä ketään, saati kenenkään iskeä mua :D Keskityin olennaiseen, eli päihtymiseen.
02.05.2007 08:22:19
ollut sekä vakipanoja että yhden yön juttuja. jälkimmäisistä en pidä koska en jaksa lähteä aikaisin aamulla pois ja tuntuu tyhmältä herätä toisen lähtöön.